teisipäev, 12. november 2019

All I ever wanted was to pick apart the day, Put the pieces back together my way



Andkem tuld sepikojas, mu teras on jahtumas! Mul näib, et pean oma õpipoisi välja vahetama, sest selline jahtumine käib nagu perioodiliselt. On ajad kus ma sepitsen oma mõistust ja keha ja elulaadi kannatliku täpsusega ja kuumal temperatuuril pikka aega. Tahun välja tera ja käepideme, viimistlen vormi, teen termotsükleid ja karastan ühe oma teradest. Seejärel võtan uue kangi rauda ja näen, et söed on jahtunud ja õpipoiss magab lõõtsa ääres. Ja kuidas ma siis nüüd alustan uue tööga, kõik on vaibunud ja tööhoog raugenud. Siis hakkan mõtlema, kas juba karastuse ajal oli tuli liiga külm, ehk veel varemgi? Ja kui haamer taob vaid külma rauda teed sa rohkem kahju kui kasu. Ma ei taha, et minu haamer oleks hävituslik, ma vajan, et mu töö minu mõistuse kallal ei tekitaks mõrasid. Ma pean hoidma tuld oma sepikojas. Ma ei tohi lasta sel jahtuda. Ma pean vallandama oma õpipoisi! Kuid ma ei tohi võtta üle õpipoisi rolle! Hoides tuld ei saa vormida ma terast. Minu töö on tõsta haamrit ja lüüa hoop hoobi järel. Meistri ülesanne on teha detailide tööd. Ma vajan õpipoissi, kes hoiab tuld ja tööriistad oma kohal ja töökoja puhtana, ilma et ma ise selle peale teadlikult mõtlema peaks. Miski mis siblib ringi tagaplaanil, mil ma saan keskenduda oma haamrirütmile. Löök löögi haaval, üks samm korraga, uus teras tules koheselt valmis järgmiseks tööks. Mul on palju metalli, mis vajavad vormi tagumist, mul pole aega puhkuseks.



Ma ei saa hoida kahte rauda tules, sest ehk oled märganud, et ühe neist lõpuks valides pead teise ära viskama. Ja eks me siis õigustamegi, et see teine polnudki kunagi õige kvaliteet teras. Mul pole hetkel luksust sedasi rauda loopida, ma pean kasutama seda mis mul on. Ja kui see metall ongi vaid hädine sooraud siis mis mul üle jääb kui seda 1000 korda kihti taguda et ebapuhtused välja saada. Nagu Jaapanis kui heast terasest oli puudus siis tuli töötada sellega mis oli. Ka legendaarsed katanad on tegelikult välja sepistatud kõige sitemast rauast. Mõni teine kord ehk saan ma lubada endale metalli valikut, kuid mitte praegu. Üks tükk rauda korraga, tükk tüki järel.

[Redacted by request from РОСКОМНАДЗОР]


Life's not a bitch, life is a beautiful woman
You only call her a bitch 'cause she won't let you get that pussy



Hops!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar