kolmapäev, 13. veebruar 2013

Fuck me til i'm silly putty

Ma ei mediteeri jumala jaoks, ega maailma jaoks, vaid ikka iseenda parandamiseks. Ma rahunen maha ja ma näen tänu sellele maailma rahulikumana. Ma ei palveta kellegi poole. Ma ei lausu mingeid võlusõnu. Ei püüa enda teada kosmosest mingisugust maagilist väge. Ma lihtsalt jälgin mida ma teen, mida ma mõtlen. Ma ei lase negatiivsetel mõtetel end piinata. Ma ei väldi neid, vaid teadvustan end neist ja lasen need endast mööda ilma, et nad mind haavaks. Ma usun, et võiks teada, kes sa oled, mida sa mõtled ja kuidas käitud, et seda ei saaks keegi (kaasarvatud sa ise) sinu enda vastu kasutada. Niiöelda mõistuse firewall või viirusetõrje, mis on teadlikud kõigest sellest mis süsteemi võivad kahjustada. Ja nagu viirusetõrjetki tuleb uuendada tuleb uuendada oma mõistust.

Ükskõik kui õnnelik sa mingi hetk ka ei oleks, sa usud, et alati on võimalik, et elu oleks veel parem. Lähenedes õnnele, jookseb see meie eest ära. Ma pole veel kuulnud täiesti tõetruut väidet inimeselt, et tema oli mingi hetk nii õnnelik, et tema ei usu, et sellest enam õnnelikumaks pole võimalik saada. Õnne ahnitsejad oleme. Me mõõdame õnne justkui aritmeetilist suurust. Ma tugevalt kahtlen, et õnn aga on mingilgi moodusel üldse arvuliselt väljendatav või siis suuruselt võrreldav. Nagu iga mõte on uudne ja ainulaadne on seda ka iga tükike õnne 

The definition of "bad morality" by Venerable Guan Cheng - "A public system appling to the rational persons concerning behaviour that effects others as a lesson of evil or harm as its objective"

Minecrafi lehmad, lambad ja muud loomad on hermafrodiidid. Kuid väga naiselikud. Seal pole pulle või jääri. Lihtsalt selline vahemärkus...

Minu järjekorranumber on 220, kes küll oleks 284? (kes mõistab see teab kuupäeva vaadates ka miks)
Super perfundo on the early eve of your day.

2 kommentaari:

  1. http://www.ted.com/talks/matthieu_ricard_on_the_habits_of_happiness.html Miski, mis minul aitas õnne mõista.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa väga õige jutt mida ta räägib, kuid nagu ta ise väitis on õnn niivõrd ebamäärane sõna, et ta pigem räägiks heaolust (well being). Kuidas saavutada heaolu kui maailmas on kannatused. Ta rääkis kuidas mõistust treenida sedasi, et me lihtsalt näeme seda sama maailma teise pilguga ja saavutame sisemise rahulolu. Ja ka see rahulolu on minu meelest mööduv nähtus. Samamoodi nagu šokolaadikoogi nautimine on mööduv nähtus. Kogu elu on mööduv nähtus, kuid selle pärast ei pea paanitsema ja see ei pea sind kindlapeale õnnelikuks tegema, vaid sellega saab lihtsalt rahul olla, heaolus olla. Kuid mis on selle rahulolu/heaolu võlu on see, et sul pole selleks vaja väliseid stimulante nagu kook või muusika vaid sa saad selle rahulolu poole pöörduda enda siseselt. Ja see mõne definitsiooni kohaselt võiks sellist inimest lugeda siis õnnelikumaks. Kuid nagu enne öeldud on see õnn väga veider ja ebamäärane sõna. Sellesuhtes ma ei võrdsustaks kõike seda mida ta seal seletas õnnega vaid just heaoluga.

      Kustuta